Na našich stránkach sú používané súbory cookies pre Vašu maximálnu spokojnosť pri prehliadaní. Odporúčame, aby ste ich akceptovali.

Reklamačné podmienky

V prvom rade by sme radi zdôraznili, že nám záleží na Vašej spokojnosti a naším hlavným cieľom je dodávať tovar, ktorý je kvalitný a čo najlepšie zodpovedá pomeru ceny a kvality. Napriek tomu sa môže stať, že nami dodaný tovar budete musieť reklamovať – v tom prípade prosím nasledujte nižšie uvedené inštrukcie, aby mohla byť Vaša reklamácia uznaná a vybavená v čo najkratšom termíne.

Zákazník je povinný pred prevzatím tovaru od dopravcu skontrolovať, či zásielka nie je zjavne poškodená. V prípade poškodenia zásielky je zákazník povinný následne skontrolovať obsah zásielky a zistiť, či tovar vo vnútri zásielky nie je dopravou poškodený. O takomto poškodení je kupujúci povinný bez zbytočného predlžovania informovať dopravcu aj predávajúceho. Za poškodenie tovaru vzniknutého jeho dopravou nesie zodpovednosť prepravca.

Záručná doba na poskytovaný tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. V prípade reklamácie tovaru, prosím, postupujte nasledujúcim spôsobom:

Zákazník je oprávnený uplatniť nárok zo záruky predávajúcemu písomne na adresu alebo na e-mail info@mamimodi.sk (do predmetu správy uveďte REKLAMÁCIA / e-shop) a to bez zbytočného odkladu.

Popis reklamácie musí obsahovať tieto náležitosti:

  • označenie reklamovaného tovaru
  • dôvod reklamácie
  • termín nákupu

Zákazník je povinný spolu s chybným výrobkom predložiť dodací list, faktúru a doklad o zaplatení. Kupujúci je povinný ďalej pri reklamácii predložiť chybnú vec, vrátane jeho príslušenstva.

Záruka sa vzťahuje len na výrobné chyby. Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené bežným opotrebovaním, nesprávnym používaním výrobkov, nesprávnou manipuláciou a skladovaním. V prípade zistenia výrobnej chyby bude tovar vymenený kus za kus, či vrátená peňažná čiastka. Do vrátenej čiastky sa nezapočítava cena poštovného a balného.

Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, nejneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatiu tovaru našou firmou.

Reklamáciu vybavuje:
Agneša Máthisová, Nová Ves 2227/43, 92901 Dunajská Streda

Adresa reklamácie:
Nová Ves 2227/43, 92901 Dunajská Streda